Доставка та оплата
Способи доставки
- Нова ПоштаЗамовлення оформлені до 15:00 у будні, відправляються того ж дня. У вихідні та святкові – найближчого робочого дня.
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата на рахунок*Обов'язково зв'яжіться із менеджером перед оплатою на рахунок Реквізити одержувача: ФОП Філюшина-Литвиненко Ірина Сергіївна IBAN: UA223052990000026006011029862 ЄДРПОУ: 2867520127
Гарантія:
На товари в інтернет-магазині Kuvalda надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів.
Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 60 місяців залежить від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон.
Гарантійне обслуговування надає сервісний центр (далі СЦ) продавця або СЦ, авторизовані виробниками (ця інформація вказана у гарантійному талоні). Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти у гарантійному талоні.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування визначається положеннями, прописаними у гарантійних зобов'язаннях інтернет магазину та забезпечуваних чинним законодавством України. Якщо буде доведено, що покупець винен у поломці товару, СЦ має право відмовити у безоплатному ремонті.
Виконавець робіт з гарантійного ремонту на вимогу споживача зобов'язаний ознайомити споживача із цим Порядком та іншими нормативно-правовими документами щодо гарантійного ремонту. Строк виконання ремонту узгоджується за домовленістю сторін, але не може перевищувати термін, встановлений законодавством (14 днів).
Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 60 місяців залежить від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон.
Гарантійне обслуговування надає сервісний центр (далі СЦ) продавця або СЦ, авторизовані виробниками (ця інформація вказана у гарантійному талоні). Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти у гарантійному талоні.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування визначається положеннями, прописаними у гарантійних зобов'язаннях інтернет магазину та забезпечуваних чинним законодавством України. Якщо буде доведено, що покупець винен у поломці товару, СЦ має право відмовити у безоплатному ремонті.
Виконавець робіт з гарантійного ремонту на вимогу споживача зобов'язаний ознайомити споживача із цим Порядком та іншими нормативно-правовими документами щодо гарантійного ремонту. Строк виконання ремонту узгоджується за домовленістю сторін, але не може перевищувати термін, встановлений законодавством (14 днів).