Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:30 найближчого робочого дня (21.04).

+380 (99) 553-23-12
Інтернет магазин KUVALDA
Кошик

Гарантія на інструмент

Гарантійний ремонт

На товари в інтернет-магазині "KUVALDA" надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 60 місяців та залежить від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон.

Гарантійне обслуговування провадить сервісний центр (далі СЦ) продавця або СЦ, які авторизовані виробниками (цю інформацію вказано у гарантійному талоні). Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти у гарантійному талоні або сайтах виробників.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування визначається положеннями, які прописані у гарантійних зобов’язаннях інтернет магазину та забезпечуються чинним законодавством України. Якщо буде доведено, що покупець винен у поломці товару, СЦ має право відмовити йому у безоплатному ремонті.

Як повернути товар по гарантії?

Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов: - наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості); - збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; - цілісність комплекту не порушена.

Який строк гарантійного ремонту?

Виконавець робіт з гарантійного ремонту на вимогу споживача зобов'язаний ознайомити споживача з цим Порядком та іншими нормативно-правовими документами стосовно гарантійного ремонту. Термін виконання ремонту узгоджується за домовленістю сторін, але не може перевищувати терміну, встановленого законодавством (14 днів). 

Ось кілька моментів, які можуть впливати на термін гарантійного ремонту:

  1. Складність несправності: якщо проблема з технікою відносно незначна і потребує мінімальних ремонтних робіт або заміни компонентів, термін ремонту може бути коротким.
  2. Наявність запчастин: бувають випадки, коли для ремонту потрібні запчастини, яких немає в наявності у сервісного центру або у виробника, тоді терміни можуть бути затримані до їх постачання.
  3. Робота сервісного центру: завантаженість сервісного центру та його можливості впливають на терміни виконання ремонту. Деякі центри обслуговування можуть обробляти запити швидше, ніж інші.
  4. Умови гарантії: деякі компанії можуть обіцяти швидке виконання гарантійного ремонту, як частину своєї політики обслуговування клієнтів.

Що не є гарантійним випадком?

Не гарантійними вважаються обставини, за яких користувач не дотримувався рекомендацій з користування, наданих виробником та в результаті яких прилад частково або повністю перестав функціонувати. Для кожного товару гарантійні випадки вказує виробник у гарантійному талоні.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner